Blääää...

Bläääää... Det är nog fan det ordet som beskriver början och känslan för denna dag. Morgonen började 04:45 vaknade av att jag drömde något skumt om det förflutna och att någon högg en yxa i ryggen på mig. Jag vaknar med ett ryck och försöker ställa mig upp från sängen men benen lyder mig inte.
Så hey du underbara mupp ischias (hur det nu stavas) du kommer ju så underbart lägligt så varför inte muppa dig mera när du ändå är på g. Men tack och lov finns det fina piller för dessa tillfällen men största nackdelen med dem är att jag blir så ofantligt trött och allt går i slowmotion.

Så nu har jag beklagat mig klart.

Vad händer hos er idag?

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0