Ajaj

Tänk vad fort en känsla kan ändra eller att ens mående kan skifta bara med hjälp av en kommentar.

Hela dagen har känts helt okey även om syster åkte hem idag efter 1 veckas semester hos mig. Efter att hon åkte så försökte jag bara vara och sitta och pyssla lite i väntan på att sambon skulle komma hem så jag fick se han någonting. Under hans sommar schema så har vi lyckats gått om varandra i dörren 6 av 7 dagar. Och nu börjar det kännas drykt med det, men men vi har nog börjat sett slutet av tunneln nu...kanske.

Men i alla fall så ringde jag ett samtal som slutade med sammanfattningen " jag är en dålig dotter som det inte är värt att skicka mail till för jag svarar ju ändå aldrig". Tack så jävla mycket för den passningen. Till mitt försvar så måste jag få säga att det där med att jag aldrig svarar handlar om att jag inte hade en tanke på att sitta och vänta på det mailet och jag svarade på det 3 dagar efter att det inkommit.

Så nu skiter jag i detta för idag och lägger mig och glor på vhs i stället.


Kommentarer
Postat av: matts

VHS ? har du en gammal vidiobandare ? Coolt

2013-08-08 @ 15:29:13
URL: http://mattsjansson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0