utslag och vatten

Jahaja...då har man fått utslag på bröstkorgen...och vart de kommer ifrån...ja bra fråga. Har analyserat de 7 senaste dagarna av allt jag intagit och jag kan inte riktigt komma på vad det kan vara. Men men det kunde ju ha varit värre. Så kroppen är tokslut och jag vill bara sova och jag har ju inte något annat för mig menar jag...NOT.
.
Ärligt talat så är jag så jävla less på denna lägenhet just nu att jag kan börja gråta. Jag tycker om värme, men fan inte just nu. Vi har "bara" 29 grader inomhus och då är ändå gardinerna fördragna. Drar vi bort de för att få in lite ljus så ökar temperaturen till "endast" 34 grader. Så tänk er kombon själva trött i kroppen för den inte är 100 och massa värme på det hela och ett måste att få till alla lådor osv innan flytten. Visst detta är nog ganska patetiskt att känna stress och ledsamhet över detta. Men då är jag fan hellre patetisk än bara bita ihop och låtsas som ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0