jag e vaken

eller i alla fall så försöker jag att inbilla mig det...
.
nattens sömn har varit totalt värdelös, varför drömmer man de drömmar manm gör?
jag har hört att det man drömmer på natten har man någon gång underdagen snuddat tanken vid.
och om det nu skulle stämma så vill jag då inte tänka mera...
.
ska straxt ta och göra mig i ordning för att åka till enköping. har tittat ut genom fönstret och känner mig inte alls särskillt pigg på att gå utanför dörren idag. men men vad gör man inte för saker och ting ibland?
.
behöver börja med att göra matsäcken oxå...och lägga ner frukten oxå.
.
känner på mig att detta kommer bli en lååååång dag...
.
mummel mutter mutter blä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0