hummm

Jag funderar på en sak: Varför släner man inte allt dret med det samma när man upptäcker att man har det? NEEHH...tryck in det i garderoben och låt det ligga där så tar jag det sen...MEN SEN ÄR JU INTE NÄR JAG SJÄLV VILL HA DET. *mummel mutter mutter*
.
Just nu känns det som om jag ALDRIG kommer att bli klar med herrgården...utan det kommer bli paniken-utbryter-rafsa-ner-allt-i-låda syndrom. OCH JAG VILL INTE HA DET SÅ. och visst sätter jag en jäkla fart nu så blir det inte heller så och detta problem hade ju inte funnits om man hade kunnat göra som jag vill...ha hela dagen på mig att ordna med det hela. Men nu är det så här att mellan 10-18 om dagarna så är medeltemperaturen här inne 35 grader och det känns inte alls ok att röra sig och städa och lyfta osv osv...
.
Så ja det känns inte bra just nu...men i dag har i alla fall hallen blivit klar och checklistan är fylld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0