skjut mig tack

Ja så känns det idag och så har det även känts hela förbannade skit natten.
Har ont i höften så jag blir tokig snart på allvar, känns som om jag skulle ha världens fetaste lårkaka ända in till skelettet=< Och bara för att jag försöker ligga avslappnad och sova, så vrider jag kroppen på något konstigt sätt för att då höften ska kännas så lite som möjligt, så från lilla hjärnan och ner till svanskotan känns det som om någon har använt ryggraden som ett baseboll trä. Och det är utan att fråga mig...
.
Ja det är massa gnäll på kärringen på andra sidan tangenterna just nu (jag)...men va fan spelar det för roll?
Life sucks helt enkelt vissa dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0