Dagen idag

Jahaja...då var det ett nytt år med nya möjligheter då som finns.
Idag känns bara allt skit om jag ska vara ärlig. Har grinat i natt så jag har fortfarande ont i skallen. Och nej vi drack inte någon alkohol igår.
.
På ett sätt känns det skönt med ett nytt år. Men på ett sätt så känns det hemskt. Jag vet att jag aldrig kommer att glömma den stora förlusten som 2011 inneburit. Men när kalenderåret börjar om på nytt så känns det bara så enormt långt bort. Även om det inte ens har gått 1 dygn på det nya året så känns allt bara så långt borta.
.
Är nog kanske knäpp som känner och tänker så, men det är i alla fall så som jag känner. Och det skapade massa tårar i natt så jag vart tvungen att vända kudden några gånger.
.
Undrar lite varför alla tårar ger sig till känna nu och inne när det hände. Fast det är väll egentligen rätt så logiskt när jag tänker efter. Nu har jag ju bestämt mig för att ta in och försöka förstå eller i alla fall bli medveten om saker och ting. Fan vad ont i hjärtat det gör att tänka. Och skallen känns inte bättre direkt.
.
Ne nu blir det att slumra en stund och vänta på att Mulle kommer hem

Kommentarer
Postat av: Kreativa Camilla

Älskade vän, vill du prata så vet du vart jag finns!



Ja, du får jättegärna kolla efter sånt! Vart är det du ska nånstans?

Pok

2012-01-05 @ 15:46:57
URL: http://camilla.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0