.

Varför ska det vara så in i helvettes jävla svårt att få tag på dig?
Fattar du inte att jag verkligen verkligen behöver få umgås med dig?
Eller är det så att jag ändå trotts allt lyckats gjort något?
Då hade du väl sagt till?
Vad är det som händer egentligen...???
Fan fan fan FAN...balanserar som fan för att inte falla...
AAAAAAAAAHHHHHHHHHHH.........
Jag vet någonstans ändå att det är inte så att det är mig du undviker medvetet...du har bara mycket för dig.
Men kan du förstå någonstans att jag undrar?
För i helvette...nu får du skynda på med spaden...för nu sjunker jag ner mer och mer.......
Och denna jävla ångest får mig fan att bli totalt GALEN...
FUCK OFF!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0