Kom tillbaka NU

Snälla älskade pappalasse. Kom tillbaka nu med det samma. Det funkar inte utan dig. Har slutat räkna antalet tårar som jag fällt denna dag. Jag är trött och sliten. Vill att du kommer nu! Kom och plinga på dörren min och säg att allt detta som hänt bara är en jävligt dålig film och att allt kommer att bli som det ska från och med nu.
.
.
Men jag vet att det kommer aldrig någonsin ske...jag vet det och det ger mig känslan att vänd ut och in på mig själv. Känslorna åker i en berg och dalbana som alldrig tycks vilja ta slut.
.
.
Det är så mycket som jag vill visa dig, så mycket som du skulle vara stolt över.
Jag vill höra din röst, jag vill ha dina kramar, jag vill höra dina dåliga skämt.
.
.
KOM TILLBAKA NU MED DET SAMMA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0