...

Ibland känns det bara så jävla bajs att man nog blir tokig snart.
Försöker att vara stark och tålmodig...men även jag tröttnar ibland.
Hitta fokus hitta fokus hitta fokus...ja det är vad som ekar i hjärnbalken.
.
.
.
Ibland vill jag bara skrika så jävla högt för att då kanske folk fattar att jag inte står ut hur mycket som helst.
.
.
.
Och varför kan inte jag bara få klämma ur mig lite tårar så det kan minska trycket lite i alla fall...men ack varför trodde jag äns att det skulle inträffa. Ne nu kan det bara bli bättre*pepp**pepp*
.
.
.
Man känner sig bara så jävla ensam ibland...vad är problemet att bara knacka på dörren lite lätt?
För det är inte alltid så jävla lätt att ensam öppna den och bara kliva ut till gemenskapen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0