14.10

Hey PappaLasse
.
Klockan 14.10 idag är det 153 dagar sedan allt vart kaos.
Det har då asserat 3672 timmar av ett töcken
där jag inte har den blekaste aningen om vart de tagit vägen.
Om man räknar om allt i minuter så har det idag klockan 14.10 passerat
220320 minuter av ett enormt ekandehål.
.
Hur jag än vrider och vänder på tiden som gått så vill jag absolut inte ta in vad som har hänt.
Jag vill kasta mig ner på marken och skrika ut hålet som blivit.
Eller gråta ut alla tårar som bildats under denna tid.
Men inget av det gör jag...
För du kommer inte tillbaka...
.
Men oavsett vad jag tänker eller vet,
Så ÄLSKAR jag dig PAPPA

Kommentarer
Postat av: Emma

Fia!

Bästaste goa Fia!!!

Saknar dig.

Vi måste ses någon gång, alla tre och ha skoj.

2011-11-04 @ 07:56:32
URL: http://koizumi-kumiko.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0