hummmmmm

Då sitter man igent med funderingar funderingar och ytterligare funderingar...
Det e tråkigt när den man vill ska ha lite tid med en inte har det...men jag står där endå och trampar...skulle fan just nu bli över lycklig bara om det så vart en snabb kram...men här står jag och trampar...och får nog då kanske sluta vänta på att en två minuters ska inträffa så kanske jag blir glatt överraskad om det bara blir så...
Jag är faktiskt jätte glad för din skull all lycka som kommer för dig...och du vet vart jag finns om det skulle vara något. Men du...det finns faktiskt en sak som jag kan bli lite ledsen över...och det e när du säger att du ska slappa/tat lungt/vara själv ect ect och det sedan kommer fram att det inte alls vart så. Visst fattar jag med att saker och ting ändras under dagen ja...men inte varje gång...
Jag finner mig helt klart i detta och så...fast jag skulle nog kanske igentligen säga det till dig vad jag faktiskt känner så...men det e inte så lätt när man aldrig tycks se dig numera...och jag vill verkligen inte att du ska känna dig tvingad eller så att du måste umgås med dig...men så kanske du inte känner...
Vet inte riktigt just nu hur jag ska tänka eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0