Back on track...I think...at least

Efter 1 års uppehåll från bloggen. Så är jag nu tillbaka och tänker så förbli.
Vare sig man älskar mig eller hatar mig så är det upp till var och en att välja att läsa eller inte.
 
Jag kan inte vara någon annan än mig själv och så kommer det att förbli.
 
 
 
Så vart ska jag nu börja för att försöka få ihop detta utan att bli att för förvirrande?
 
Tja vad vet väl jag om hur andra uppfattar mig eller inte. Jag vet bara att jag är förbannat bäst på att vara mig själv och ingen annan. Jag kan driva mig själv till vansinner sisådär 1000 gånger om dagen när det är en inte allt för rolig dag jag försöker genom lida.
 
Jag älskar mig själv från topp till tå, innefrån och ut.
Visst finns det absolut saker jag vill ändra, men många gånger så är nog svaret mera att man måste "lära sig att hantera" saker.
 
Jaja what so ever, nu är jag igång igen och får se vad detta år har att erbjuda.
 
Ställ gärna frågor om du nu har några. Och du som följt min blogg förut (och ni nya såklart), vad skulle du vilja veta om mig? Och vad skulle du vilja se mera av från mig?
 
Over and out, Kärlek till alla och en fralla för den hungrige <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0