Tvättäkta Fia Funderar

Okey, till er som kanske inte riktigt vet vad detta nu kommer att innebära så är det väldigt enkelt.
Tanken/senariot bara bloppar upp och så vips så har jag sagt det och i det hela så är det bara ärligt menat och det hinner kanske bara gå en liten stund från start till mål
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Att tvätta strumpor och lika jobbigt som att diska besticken. 
Men det är ju alltid lättare/ mer motiverande att plocka ur maskinen i stället för att ta ut och hänga all tvätt efter att maskinen blivit klar.
 
Som jag ser det så skulle antingen tvättmaskinen ha en inbyggd torktummlare i sig för att få känslan av samma smidighet,
Diskmaskinen där emot laddar du in smuts och får ut rent och torrt och bara kan ställa på sin plats
 
Jag menar att oavsett om du nu hyr eller äger din bostad så finns det ju en liten tvättstuga längre ner i huset.
Men diskmasskinen är inte alls till tänkt att finnas inne på samma sätt alls.
 
Diskmaskinen är en lyxigprodukt för hemmet.
Tvättmaskinen är ett nödvändigt ont som allla behöver oavsett
 
Jag menar inget annat än vad som står skrivet i detta inlägg. Det är helt klart bara en FiaFunderar stämplad tanke
 
Lev väl och må gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0