Udda men på något sätt häftiga ändå



Okey here we go again.
I måndags var jag på en shopping tur med min Hönapöna.
Och det var en av de lugnaste dagarna i år. Mysiga kaffe pauser och härlig lunch.  Det var bara sådär perfekt att allt bara vart som en enda stor energi boost i själen 💕
Tänk vad lyckligtlottad jag är som har fått lära känna denna varelse.
Jag kan verkligen vara mig själv. Behöver inte för en sekund ändra mig eller räkna ut vad mitt nästa steg ska vara. 
Om jag snavar stöttar hon mig.
Om jag faller reser hon mig.
Om min blick flackar lugnar hon mig.
Om man blick försvinner väntar hon lugnt tills jag kommer tillbaka i mig.


Hittade dessa udda godisar. 

Kyss å hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0