9/10-15 du är med mig



Hey farfar <3

Den 9/10 gick jag från fröken till fru.
Och på tummen hade jag en ring som jag fått från dig. Du var med mig hela dagen. När jag stod och vänta på att få gå altargången fram, hand i hand med han som nu är min man. Tyckte jag mig höra dig viska till mig "kära barn vad du är vacker".
Och vet du farfar, jag kände mig så otroligt vacker att jag så här några dagar senare fortfarande får tårar i ögonen.
Tack farfar för att du var med och tittade på mig.

Älskar dig farfar, glöm aldrig det <3

Kommentarer
Postat av: Issa

Du var helt säkert otroligt vacker. Man vill ju ha bildbevis på dig och mannen. Pics or it didn't happen. ;) Hoppas dagen blev som du önskade. Kram

2015-10-21 @ 07:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0