Gone Girl (2014)

 
 
 
 
 
Regissör: David Fincher
 
 
Japp då har jag sett årets första film och ja vad säger man?
Den var nog kanske inte vad jag trodde att den skulle vara, men helt klart tycker jag om den.
Har läst många andras åsiketer om denna och det är inte så många som varit possitiva till den och slutet på filmen vart tokratat av massa människor tydligen.
Men jag måste säga emot på den punkten.
Slutet tycker jag var klockrent. Visst en ganska så twistad film, men helt klart tycker jag att man kan slänga ett öga på den och om inte annat så är den otroligt fascinerande när det gäller att förvrida huvudet på andra och hur långt man kan komma om man bara vill.
 
 
Over änd ut :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0