Vilja veta vad

Vad vill jag veta med vetandet eller helt bara vad vet jag?

Det jag längtar allra mest efter just nu är faktiskt att den finaste kärleken ska komma hem. Jag behöver han här nu pronto så han bara kan trösta mig och säga att allt kommer att bli bra och allt ordnar sig fint.

Det är så mycket som snurrar runt i skallen att jag blir tokig snart. Vill inget hellre än att få sova och bli full av energi igen. De senaste två veckorna har jag somnat vid 3 och sedan vaknat ett x antal gånger av mardrömmar och runt 7 sedan så har jag givit upp med sovandet och gör något annat i stället.
Kan inte bara dessa äckliga semester plågorna vara över nu så jag kan få återgå till de få rutinerna jag har.
Klart att folk ska få ha ledigt och vila. Men varför måste typ allt folk inom sjukvården vara lediga samtidigt? Och öppettider ändras? Och så är det just nustört omöjligt att få tag på någon.

Nä nu stänger jag ner min bajshjärna totalt och väntar på att klockafan ska bli 8 så den stora jakten på sjukvården åter igen kan börja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0