Gränby

Goddag goddag.

Fynden jag gjorde igår vart jag super duper nöjd med. Vi luncha gott, shoppa gott och fika gott. Guldkanten på dagen vart att vi sprang ihop med Moder, Monster och W. Jag hade inte någon aning om att de skulle till gränby så jag vart lite paff när jag fick smset " Hej skitunge!! Vart är du? Pok Monster" haha mitt svars sms vart " sitter på röven. Gränby? Pok".
Kan säga att min kp skrattade gott år smsen.

Bjuder er på en bild på armbanden jag köpte igår.

Nu så åker kaffepannan på igen för att försöka få lite liv i skallen.

Over and out


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att följa dej Bruttan och se vad du har för dej om dagarna! Kram på dej!

2013-08-08 @ 13:10:55
URL: http://www.engstromskonditori.se
Postat av: Sara H

Jätte fin blogg!
Varför har du ingen bild på dig i headern?

2013-08-15 @ 15:12:09
URL: http://www.hellosaris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0