Glada tillrop

Måste bara få delge några glada tillrop jag fick idag. Min läkare på psykiatrin ringde idag för jag behövde justera lite mediciner och när vi började runda av samtalet så säger han "jag tycker du låter väldigt klok och förståndig. Och jag godkänner absolut dina argument för denna justering. Du vet att jag håller både tummar och tår för att du ska lyckas efter alla dessa turer och år som du slagits för din överlevnad."

Så ja jag klappade mig själv på axeln och sträckte på mig. Kan säga att jag hade dragit mig för detta samtal ett bra tag och laddat upp med 1000 ifrågasättningar om varför jag inte kunde få justera si eller så. Och jag hade väntat mig superångestdemonen från helvettet. Men icke sa nicke den fick inte den tillfredsställningen =)
Så jag slumrade till en stund i soffan och det mina vänner tillhör inte vanligheterna alls. Det var till och med så pass länge att sambon min tittade på mig och utbrister " men gumman sover du?"

Nu är det högtid för kvällsrutiner och val av kvällens/nattens film.

Over and out


Kommentarer
Postat av: ELIN

Sv: Tack snälla! Jag försöker iallafall, det är huvudsaken. Kram på dig! <3

2013-08-14 @ 17:08:59
URL: http://wahhlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0