Aug. 06, 2013

Jahaja då försöker vi igen då. Jag och teknik är då fan inte kompatibla idag. Skulle skriva ett inlägg och lyckades lägga upp det innan jag var klar...

Men men idag så är det lite trökigt. Syster som är på besök åker hem idag och det finns absolut roligare saker som kan inträffa. Men man måste väl skiljasåt för att kunna ses igen.

Senare idag så ska jag på börja mitt årliga projekt "julkorts pyssel". Nu kanske ni tycker att jag är tokig som börjar redan nu. Men om jag ska hinna göra alla som jag själv vill ha och de som är beställning jobb så lär jag ju börja nu.

Så nu känns det lite bättre igen.

Vad händer en dag som denna hos dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0