jahaja

I morgon är det söndag. Och för min del kan det gärna få vara helg en vecka till eller så. För det första för att få ha karln hemme lite mera så allt mys och lägenhets göra hinns med. För det andra att det är egentligen bara är denna helg som vi båda är helt obokade och kan sova ut och hinna umgås. För det tredje så ser jag inte fram mot denna vecka ett jävlaste dugg, magkänslan säger mig att det kommer bli en helvetisk vecka och saker och ting kommer nog mest bara kännas fel. Men men det är väl bara att komma ihåg att andas och sedan ta en sak i taget. Funderar i övrigt på om jag ska ta och baka lite i veckan med.
Någon som har något förslag på vad som ska bakas?

Kommentarer
Postat av: Matts Jansson

Du ska baka SURDEG !
och tala om för mig om det jick bra , jag är sugen att prova men vet inte riktigt hur man gör, lägg ut recept sedan

Svar: Jahaja då får jag väl ta och förbereda för det och tala om hur det går då=>
RosaDun

2012-09-30 @ 21:43:39
URL: http://mattsjansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0