Hypnotisören

 
Ja då har vi nu ikväll varit på bio och sett denna hypnotisören.Och ja vad ska jag säga...det var fullmakaron från början till slut. Och kan ju säga att jag har liiite mer än svårt när det kommer till barn som far illa. Så det var med kräkreflex i magen som jag då såg denna. Men bortsätt från den detaljen så kan jag varmt rekomendera denna.
Och ett extra stort plus var faktiskt att den var textad...även om den är svensk. Så är det tack vare texten som jag hängde med i denna. Ja jag har en hörselskada så nu behöver ni inte fundera mera över det.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag har ju läst boken och jag tyckte den var jättehemsk så jag ska nog inte se filmen. Kommer bara drömma mardrömmar då...

Svar: ja den var tung...
RosaDun

2012-09-30 @ 21:39:53
URL: http://maddesladd.blogg.se
Postat av: Maya

Åhh den vill jag se :)
Kul att hitta nya bloggar att besöka!
Ha en fin söndag kväll!
//Maya

Svar: Hey kul att du hittat hit => hoppas du hittar något som lockar dig till att fortsätta läsa =>
ha en bra dag
RosaDun

2012-09-30 @ 22:35:17
URL: http://mayashideout.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0