Hey hey skit värld

Blir bara så...ja vad blir jag?
Jag ska starta en egen värld och jag ska banne mig bestämma allt och ja jag ska bli en tyrann.
.
.
Ne det skulle jag nog inte palla med eller rättare sagt jämfört med andra så har jag ett allt för stort hjärta och samvete för att någonsin vara tyrann.
.
I övrigt i dag så har jag umgåts med Yster och fick en lyx lunch av henne <3. Det var verkligen välbehövligt allt tjatter idag älskade du. Och det är ju inte varje dag någon spontant tittar in i ett väntrum och hör glada skratt.
.
Sen så har denna dag inte varit mycket mera än bara "jobbiga-tankar-tänker-på-allt-och-inget-alls" dag.
Ibland så har jag inte den blekaste aningen om hur i h-vete jag ska ta beslut.
.
.
.
PUSS på er vare sig ni vill eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0