Telefonköer

Vad är bäst eller värst med telefonköer?
Den vanliga ringande signalen och en röst som en gång i min säer att jag fortfarande är i kö?
Ingen signal alls utan en röst som var femtonde sekund säger "vi tar hand om ditt samtal så fort vi kan, tack för ditt tåla mod". Eller den världsberömda vänta-i-luren-musik?
.
Ja du det är väl egentligen hugget som stucket...men jag har nog hellre den vanliga signalen och en-gång-i-minuten rösten. Vänta-i-luren-musik tycker jag känns lite väl "porrig" eller är det bara jag som tycker det?
.
Och nu har jag lyckats vara super duper duktig så jag klappar mig själv på axeln och tycker jag är bäst. Har nu flyttat elavtal, hemförsäkran och hyresgästföreningen => Det är så underbart att vara mig <3
.
Dessutom så är två maskiner tvätt fixade och klara, ska bara hängas upp och torka ur den sista fukten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0