pompompom

jahaja...då sitter man här vaken igen då =/ har försökt att somna om nu i 1 timme, men det har varit hopplöst.
tänk  vad lyckligt lottad jag är som har min mulle. han jobbade tidigt igår och idag, men ändå så är han en gentleman som sitter 4 timmar på akuten <3. det var ingen större fara med akut besöket mer än att mitt utslag igår fick för sig att sprida sig och klia ut av bara den. så det vart en tripp dit.
.
jag har sovit halv bra och är inte alls sugen på att kliva upp ur sängen =<. men det är väl bara att bita i det sura äpplet och pallra sig upp och sätta igång innan super hettan infinner sig i lägenheten. sitter oxå och försöker komponera dagens bakrecept => och idag bjuds det på 1 klassiker och 1 suprise.
.
ne som sagt, man kanske ska ta och sätta fart då så kanske jag somnar en stund mitt på dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0