organiserat kaos

Jaa eller om det är kaos som behöver organiseras?
.
Just nu sitter ja och försöker komma igång. Har varit ut på en rask promenad redan före 9 i morse. Klappar mig själv på axeln och tycker att jag är super bra. Bahh...ska ta och försöka mig på någon form av organisering idag i alla fall. Men det kan väl vänta en stund. Behöver sova en timme till känner jag. Känns väldigt werd att vi ska flytta. Shit det kommer ju att kännas väldigt skumt. Men det ska bli såååå skönt att äntligen få större.
.
Frågan är ju bara vart jag ska börja? Det får bli det vanliga pappers systemet, så är det ju bara att checka av vart efter som. Gissa om vi längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0