några dagar sedan

ja du nu har det lyckats gått några dagar utan att jag har skrivit här.
och den enklaste förklaringen finns så klart. Jag har inte varit hemma.
.
onsdagen så var jag ju till akis igen med örat...och detta lär nog bli en följetång som jag sent ska glömma.
visst nu är jag iofs väldigt van att mina öron inte är som andra öron. men något måtta bör det väl finnas?'
men men svaret jag fick i onsdags var: "Du bör ej använda hörapparaten överhuvudtaget".
TACK FÖR DEN PASSNINGEN...
.
i torsdag så kom moder hit och vi drog en repa på marknaden och avslutade det hela på brorsans <3
.
fredag så började jag påta runt i rabatten, men regnet ville inte hålla sig borta. så efter två avbrott i påtandet så gav jag helt enkelt upp. men sedan kom ju troll över så allt kändes underbart ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0