Hurra hurra

Hurra hurra för mig och alla gratulationer och välgång till mig själv. Idag är inte vilken dag som helst. Utan den första dagen på året som skulle komma och kasta omkull hela mitt liv samtidigt som det skulle ge mig nya chanser.
Ja det är idag exakt 366 dagar senda jag gjorde min mag.op och ja jag är väldigt tacksam och glad för att jag fick den och någonstans så har den ändå hållit mig på banan under det gångna året. Visserligen har jag stått still ett tag nu, men även de har sina naturliga förklaringar. Och det är ju bara att spotta sig i näven och ta nya tag helt enkelt.
.
Så nu egen pepptalk : "Fia för fan, nu är det dax att resa dig upp och spotta i nävarna och göra det bästa av allt som är runt omkring. Du kan detta nu och glöm för fan inte att det är okey att vara ledsen utan att falla ner i den bottenlösa gropen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0