loooong day

ja det är verkligen så som det känns just nu. började hela dagen med att sparka av hela lilltå nageln i natt och så fort jag har rört på foten så har det gjort ont som fan. till råga på allt så var det väldigt kvavt i rummet och det gick inte att ha täcke på sig och jag har väldigt svårt att sova utan täcke. varför vet jag inte. det kanske har något med trygghets känslan att göra? Sen resten av natten har jag legat i någon sorts halv dvala och drömt sjukt massa om egentligen inte något alls. men oftast när jag vakna så satt ja upp i sängen och hade inte den blekaste om vart jag var. och idag så behöver snabeldraken och jag ta en dans och sedan avsluta med att dra en vals med herr mopp. och när jag ändå är i farten så behövs det en bergsbestigning i köket  oxå.
men just nu så skulle jag nog kunna somna ståendes så det blir nog till att blunda en stund och åter komma med ny energi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0