Hummm

Nytt år med nya möjligheter. Ja eller i alla fall så kan man ju låtsas lite.
.
.
Jag och Mulle är nu i alla fall officiellt sambos nu <3 och ja vi har ändrat statusarna på fejjen med så nu behöver ni inte fråga mera om det. Och vi planerar att bo kvar i den lilla herrgården i minst 1 år till. Vi vinner mycket på det helt enkelt. Men vi ska ta oss till IKEA denna månad och införskaffa bla en större säng. Då vi bara har en 90*200 och det spelar inte någon roll vilken kropps form man har så blir det väldigt trångt i längden och både hans och min sömn blilr lidande.
.
.
Sen så funderar jag på att ge mig på ett nytt projekt för denna år...men jag lovar att ni får veta mera om det senare...

Kommentarer
Postat av: Kreativa Camilla

Det låter kul, vi får ta och åka dit nån dag bara du och jag! Skulle vara kul att ha syjunta, eller vad säger du? Puss

2012-01-06 @ 18:40:40
URL: http://camilla.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0