...

Okey jag erkänner ja det vore helt underbart att få bli unge på nytt och slippa detta random ansvar som hackar runt som en taskig LP trasch.
.
.
Nej det är inte någe snurrigt med kärleken. Den går glammigt perfekt frammåt och jag älskar han av hela mitt hjärta och det är vi nu och för alltid.
.
.
Det är väl bara det att nu börjar allt som intensivt och hårt piskat mig hårt i fejjan det senaste halvåret har börjat att smälta in och insikten och medvetenheten tar över. Och det gör mig så svinaktigt förbannad, ledsen, skadad, arg you name it.
.
.
Ungefär som en klump i magen där man inte kan konstatera om det är en fis på tvären eller om det är magsjuka på g. Jag är mitt i allt samtidigt som jag står en bit ifrån och försöker förstå att jag är i det och inte bredvid det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej gumman!

Puss

2012-01-10 @ 11:32:07
URL: http://mammalelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0