Japp japp

Nu var det ju ett bra tag sedan jag skrev något här ute. Och jag har inte någon bättre förklaring till det än att jag har varit så grymt jäkla trött den senaste tiden och det verkar inte spela någon roll hur mycket jag sover eller aktiverar mig.
.
Men i alla fall så har jag på börjat två nya projekt =>
.
1. Försöker sälja iväg saker som bara står ivägen just nu. Började med det igår och hittills så har jag fått in 10kr. Många bäckar små bildar en stor å.
2. Försöker göra en mysig bebis filt av mormors rutor (nej vi ska inte ha smått nu). Och det projektet tar tid har jag märkt...men men skam den som ger sig.
.
.
Så det var väl lite allmänt vad jag gör just nu

Kommentarer
Postat av: Kreativa Camilla

Du får lära mig att virka!

2012-02-11 @ 23:57:33
URL: http://camilla.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0