<3

Tänk vad så lite kan göra en så lycklig.
.
Telefonen väckte oss 9 idag och det var Mulle som fick jobb möjlighet. Och en stund senare så får jag ett meddelande att en sak som jag lagt ut på blocket blir såld idag. Asså ibland så är det nästan så jag vågar tro att det finns någon ljusning här i livet.
.
Kom inte och säg att jag är negativ på någe vis. Jag anser mig vara så possitiv som möjligt trotts alls som händer och sker.
.
Lägger upp en plan och ska fixa i Herrgården och allt komer att bli tipp topp när det är klart. Men måste lära mig att ta lite i taget, för kroppen tar lite väl mycket stryk när envisheten är stor.
.
Men jag är lycklig och det är huvudsaken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0