jo men ja visst

Ojoj här är man inte inne på ett tag och vips så allt har ändrats...och jag tror att jag tycker om det helt klart.
.
Nu skriver jag ett inlägg tillägnat min Bitch. Jag lovar dig att jag från och med nu ska ta upp detta skrivandet igen och komma in i vanliga rutiner igen. Och om nu detta även skulle kunna funka på telefonen min så kommer du garanterat att ha något att läsa oftare.
.
Vissa dagar borde man dra täcket över huvudet och ligga kvar där resten av dagen i stället för att gå upp. Har nu under en period börjat drömma en fasligt massa mardrömmar igen. Och alla drömmar bombar min hjärna så fort sambon min går upp. Fattar inte varför jag har drömmarna igen.
.
Men men nu ska jag utforska detta lite närmare och se om jag nu äntligen kan lära mig att trixa lite här.

Kommentarer
Postat av: TT

Tack :)

2012-08-21 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0