Drömmar...

Ja idag tänker jag klaga på allt som stör mig så in i vassen. Förkyld som fan själv och ont i öronen och näsan är inte kompatibel med mig heller just nu. Idag så känns allt bara såååå tråkigt och ledsamt. Tiden börjar springa ikapp mig och det förflutna spelar mig ett spratt om nätterna. Saker som jag var säker på att jag kommit över och gått vidare kommer till mig om nätterna och försöker skrämma skiten ur mig. Har vaknat två nätter irad av samma händelse. Jag vaknar till och känner att någon stirrar på mig och jag vänder mig om och så står det en person i dörr öppningen, den tar ett steg in i rummet...och då vaknar jag med ett ryck och sitter upp i sängen och stirrar mot den dörren som personen stod i. Och ser att dörren är stängd. Lycka till att försöka somna om efter den. På dagarna känner jag mig konstigt iaktagen vart jag än är.
.
Vad vill nu detta säga? Om jag fick bestämma så skulle jag ge fan i att sova. För det är inte najs att vakna på detta sätt och vara rädd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0