dagen i dag

Idag ska jag konsentrera mig på att inte göra något alls.
Vi får väl se hur det blir med den saken...men jag kan ju alltid försöka.
.
Har sovit jätte dåligt i natt igen och Mulle höll på att skrämma skiten ur mig totalt. Jag drömde något och så plötsligt när jag slår upp ögonen så kunde jag inte för mitt liv komma på vem fan det var som låg bredvid mig i sängen. Så jag mitt smarthuvud säger "Vem är du och vad gör du här?" det tog verkligen skit långtid innan jag fattade vem han var. Och nu i efterhand så känns allt så pinsamt.
.
I kväll så tar jag fram stora gummiklubban och sover jag inte efter den så får jag fan i mig ta och söka hjälp. Pallar inte med denna skit sömn längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0