Tre noll till mig

Ja vad finns att säga mer än att idag är det min dag=>
Besöket på akis gick galant och det nya läkaren var toppen. Fast det dära med att sugabrent i örat är aldrig en hit, plus att jag inte får använda hörapparaten på det örat och återbesök där om 14 dagar. Men som sagt, han var trevlig.
.
Sköterskan som gav B12:an idag var oxå trevlig och väldigt försiktig. Hon hade inte gjort detta så många gånger, men hon får helt klart godkänt av mig. För ont på skinkan får jag oavsett vem som ger sprutan eller ej.
.
Besöket hos läkaren här hemma gick oxå långt över mina förväntningar och det roligaste av allt är att de tycker att jag svarar bra på medicineringen och den kommer att fortsätta. Plus att jag kommer få förlängd aktivitets ersättning. Och jag fick för en gångsskull inte känslan av att jag är ett ufo. Utan det som händer och sker i min hjärna har absolut ett samband.
.
Så just nu så ligger jag på sängen och försöker boosta om hjärnan för kvällens möte. Undrar vad det kan föra med sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0