Vad är det?

Vad är det som får en människa att ta de beslut man gör? Och är det så att de beslut man tar aldrig går att ändra på?
Visst jag vet att det är väldigt stora frågor och det finns inte något bra svar på de...om det nu ens finns något svar på de. Men i alla fall så kan jag inte låta bli att fundera. Man utsätts för val dagligen. Och vad är det då som får en att göra de val man gör då? Jag väljer när jag ska gå upp på morgonen. Men beroende på dagens innehåll går det lättare att gå upp vissa dagar än andra. Visst måste väl erkänna att den senaste tiden har jag egentligen inte vela göra något annat än att stanna kvar i sängen hela dagen och bara låta tiden passera. Men det inträffar ju inte så ofta att jag har ro i kroppen att ligga här hela dagarna. Men å andra sidan så känner jag inte så mycket energi eller ork till att göra något konkret på dagarna heller. Vad vil jag med mitt liv egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0