hör av mig

Ja vad ska man säga om dagen idag? Måste nog i alla fall citera en kär person "vissa skit dagar är jävligare än andra"
.
.
Jag har funderat på varför man inte säger som det är när man ses eller har setts. Jag tycker att det är ett så ruttet sätt att bara skita i att höra av sig alls...eller bara få ett mess där det står "tänker på dig, hör av mig i morgon"
Det är ett sånt jäkla hyckleri kan jag tycka. Visst personen kanske tänker på mig...för det framgår ju inte HUR man tänker. Men i alla fall när det dära med imorgon har varit över en vecka...då tycker jag det blir hyckleri. Visst jag vet att jag inte är tvär bäst på att svara alla gånger varesig på sms eller när det ringer. MEN när jag får ett sms sisodär 1 ggr varannan dag...så kommer jag ju alltid på att jag glömt att höra av mig.
.
.
Som jag säger är jag fan inte bättre än andra på någe sätt...men man kan fan börja undra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0