.......

Ja borta är tiden som jag inte riktigt fattar vart den tagit vägen. Allt känns bara så meningslöst bajs. Visst inte exakt allt...men tillräckligt mycket för att det ska bli bajs av allt ändå.
Har flyttat tillbaka till min egna bostad nu. Och det känns super bra på ett sätt...men bajs på ett annat sätt. Finns saker och ting som jag vill göra och vill ha lust att göra. Men sitter som i ett mellan läge där jag inte är något.
Har fått nya tider hos psykologen nu äntligen. Och hon är verkligen toppen och försöker förstå på alla sätt och vis. Men denna konstanta känsla av ångest och inte vara tillräckligt bra för att få vara bra gör mig nog snart galen på riktigt. Vill egentligen inte något hellre än att bara stanna tiden och inte vara något alls för ett tag.
Så mycket som har rörts upp denna sommar...så mycket som jagar mig i sömnens tid. Vill bara spy på allt och be allt fara åt helvette. Men det går ju inte till på det sättet...har jag märkt.
Skit samma...nu har jag i alla fall gjort ett inlägg nu efter lååååång tystnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0