Reflektion

"Det som man drar sig för mest är oftast det som man kommer att jobba med"
.
.
Det är vad en väldigt klok man sa idag. Och det jag fick ut av det var att jag ärligttalat var jävligt arg och funderade väldigt djupt "hur i helvette kan denna karl på 20 min få mig att bli så jävla förbannad?"
.
.
Svaret är egentligen väldigt väldigt enkelt...han lyckades inte prata till mig, utan han pratade rätt in i mig.
Förstår ni hur jag menar? Alltså han fick in en klockren fem etta rakt in i hjärtat på mig. Han lyckades med med en enda mening ta sig igenom mina murar och masker. Och hur fan han nu lyckades med det kommer nog alltid att förbli en gåta för mig. Med den enkla anledningen att jag lyckas ju inte själv med den grejjen ens.
.
.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0