Klappklapp

Jahaja idag har jag suttit 5 timmar och slagit in klappar=> Och jag må nog vara konstig och så vidare, men jag tycker att det är barnsligt roligt att slå in dem och speciellt om jag får fria händer och dekorera med snören osv.
Kp tyckte det var askalas att hon slapp slå in dem => Hon har då inte samma farsination att pyssla, men då är det ju tur att hon har mig <3
Humm...i morgon är det en del saker som jag sulle behöva ta tag i och fixa, men egentligen vill jag bara vara hemma och bara vara. Men om man ska få något gjort så är det väl lika bra att hålla igång =P
Igår så vart ett av beställnings jobben klara i alla fall och lämnade dit de ska, och jag måste säga att jag vart väldigt nöjd=>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0