Woho...

Nu är det 14 dagar kvar...
Gissa om jag räknar ner tiden tills det är dax =>

Ligger i sängen med datorn i knät och försöker samla tankarna. Och ja det är inte alltid så lätt.
Haha...insåg just att om någon skulle kknäppa kort på mig just nu så skull nog många få sig ett gott skratt åt hur jäkla dumt det ser ut när jag ligger så här...
Ne tillbaka till saken nu då. Ja det som far runt i hjärnan mest just nu är ju detta med kärlek...va fan ska det vara bra för egentligen? Det ställer ju bara till problem äny way. Fast innerst inne så vet jag nog kanske hur jag vill ha det eller rättare sagt inte vill ha det. Men det hela handlar väl om just nu är att jag orkar inte ta tag i den biten just nu.
Ena stunden så vill hjärtat...men då vill inte hjärnan. Och när hjärnan vill så vill inte hjärtat. Men jag kommer nog fram till något vettigt svar någon dag.
Ne försöka sova lite innan klock aset skriker 05:30 i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0