Underbart=>

Denna dag kunde inte bli mera perfekt än vad den har varit=> När jag vaknade så kände jag mig helt utsövd och jag fortsatt med hyllerna som jag köpte igår. Och sedan iväg och träffa KP som tog med mig till ett ställe fullt med blommor. Och det som krossade mitt hjärta där var att jag inte har någon KAMERA. Ville så gärna fota en massa coola bilder. Sen hem till KP för att dricka kaffe och när vi satt där så seglade jag på rabatterna och frågade om det var okey om jag rensade lite. Och så var jag igång...har nog fått ett nytt smeknamn nu...arkiologen. Anledningen till det är nog att medans jag höll på med rensandet så lyfte jag upp alla kantstenar för att kunna rensa mellan dem med. Plus att jag på började byggandet av en kant remsa till som avgränsar till grusplanen. Och jag ÄLSKAR att gräva och dona i trädgårdar. Och det vart KP varse om vill jag lova...för efter 7 timmars och två snabba kaffe pauser så tyckte KP att det var dax att göra kväll. Ligger nu i sängen med datorn i knät (ovanligt va?...not) och bara längtar tills jag har möjlighet att fortsätta...KÄRLEK säger jag bara. I morgon så kommer min underbara Sessa hit och ska sova här, sen på fredag så har hon praktik(snyft...tiden går så fort och hon börjar bli stora damen nu)
Så nu blir det att kolla ekonomin och sedan sova...och det kommer nog inte bli något problem att somna.
KrampeliDameli på er

Kommentarer
Postat av: Joline

Åhh va härligt att du gillar och fixa i trädgården! Det är ju riktigt bra för själ och hjärta! O tack förresten för att du lyser upp mitt mörker med en liten ficklampa, det behövs ibland <3

2011-05-21 @ 09:32:07
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0