Thank´s God for IKEA

Ahh...jag har fyndat och e så jäkla nöjd med fyndet att jag kan bara ligga och titta på det och fundera på om jag ska utöka det hela??
EXPEDIT Hylla Bredd: 79 cm Djup: 39 cm Höjd: 79 cm
Denna underbara hylla från IKEA är min fina kärlek <3

För övrigt så är det 13 dagar kvar nu. Och alla prover såg perfa ut och blodtrycket tog hon om 3 ggr för hon trodde inte på det. Och blodtjuven på labb gav upp stickandet i armarna efter 2 stick...och det vart jag inte direkt ledsen över. För då slapp jag massa blåmärken och kanon ont i armarna i stället. Men hon stack mig i fingret 4 ggr och tjuvade mitt blod så i stället=>
Men hellre 100 stick i fingrarna än se ut som en misshandlad sprutnarkoman...
Och jag fyndade på Rusta oxå...en unerversal dosa => så nu slipper jag få flera aggro utbrott när jag ska höja/sänka ljudet eller byta till 1,2 o 4.
Så det är endast massa kärlk i dag för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0