Ny månad

Ja nu är det enkligen en ny månad och jag har stora saker på G.
Och jag hoppas hoppas hoppas att allt går som det ska och det blir som det ska.
BTW så har jag kommit på vad jag ska spara till nu...EN KAMERA!!! Har ju inte någon och det stör mig som fan...tog med mobilen förut...men nu har jag en ny mobil som jag inte får ur bilderna (!!!) Gissa om jag känner mig lätt handikappad...=<

I morgon så ska jag in till Uppsala och lyssna på en som ska prata om psykiatrinshus som de bygger...man ska tydligen via deras hemsida kunna titta på hur det ska se ut...men av någon anledning så har det aldrig funkat för mig att titta...den står bara och laddar...
Fan vad jag hatar denna jävla ångest som härjar runt i mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0