Blond...

E man blond så e man blond helt enkelt...
Som ni nu vet så drog jag ut en tand i tisdags och allt har varit bra tills igår. Då fick jag skit ont och ville bara dra täcket överhuvudet. Och jag har funderat på hur jag på bästa sätt ska bli av med smärtan utan att behöva gå till akuten eller så...
Och faktum e att jag hade ju botemedlet i min kyl...utan att jag tänkte på det.
Men efter att jag ojjat mig på fejjan så talade en vän om för mig att lösningen fanns ju i kylen.
NEJ det är inte alkohol och inte heller är det piller...
Utan det är världens mest naturliga sak man någonsin kan använda...
En dag så ska jag tala om för er vad detta naturliga ämnet har gjort för mig.
Och om du inte kan hålla dig så får du fråga och om du är riktigt snäll och jag är bäst( som jag alltid e) så kan jag tala om för dig vad det är...
DampeliKrampeli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0