Rensa & Smälta

Ja kära läsare...jag tycks ha några sådana i alla fall=>
Och det är ju alltid roligt att veta och det gör mig väldigt glad och varm i hjärtat.

Jag lovar att jag ska berätta mera om mina dagar förra veckan...men jag måste bara rensa och smälta saker och ting först. För jag vet inte riktigt vad jag ska säga eller skriva och det är väldigt fullt i hövvet och jag är mest bara virrig just nu känner jag. Men ha tålamod så kommer det snart lite pladder om de dagarna=>

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

DampeliKrampeli

Kommentarer
Postat av: Joline

Tack för din kommentar i min blogg. Jag försöker att stöta och blöta min tankar så gott det går så hoppas jag att jag kommer finna någon form av ro och ordning framöver!!

2011-03-23 @ 20:07:06
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0