Humm...

Nu har jag haft några dagar där jag har funderat vridigt och vänt alla tankar på minst 375 olika sätt och vis...
Och harjag blivit något klokare av det? NEJ...
TÅLAMOD...är det som gäller men kan man ha hur mycket som helst av det?
Ja för er som inte är insatta i det hela så går jag och väntar och väntar på att få ett brev om en operations tid gör en gastric bypass (ja en sådan som det tog upp på Kalla Fakta) och JA jag har tänkt igenom allt och är berädd...det är inte direkt förra veckan som jag bestämde mig för en sådan så jag klarar mig bra från kommentarer som "har du verkligen tänkt igenom det?"
Så nu till dagen idag=>
Har varit nere i Hölö och hälsat på älskade Farfar <3 och Pappsen var där med =>
Yster och jag var det som var nere och hälsa på och jag måste verkligen säga att min Yster är en som står mig otroligt nära och jag älskar henne massor=>
Gårdagen vart det 1 timmes promenix och massa film...självklart fanns det en massa borden som jag då borde ha gjort MEN ORKA NÄR MAN INTE ORKAR...
Känner mig mest bara skit trött hela tiden =S
Förtrött för att sova...förtrött för att liggastill...så ja jag varvar nog mest sova och lata mig och där över tvinga mig till att göra något annat...
Jaja nu ska jag sluta vara en så bitterkärring och ta och göra något vettigt i stället...ehh...humm...tja...*försöker hitta på något vettigt*...öhh...*pling* Ja jag ska sätta upp en massa snygga vykort på väggarna i badrummet så det blir massa mys stämmning där inne=>
KrampDamp

Kommentarer
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

vad bra att du är helt säker, sånt är viktigt :)

kalla fakta programmet var ju inte direkt stöttande ;) haha men jag har det inte så illa iallafall!

vet du ungefär när du får en op?

2011-03-27 @ 07:39:56
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack Fia! <3



Puss och kram

2011-03-27 @ 10:04:00
URL: http://camilla.spotlife.se
Postat av: Issa

självklart är det okej att länka

2011-03-29 @ 19:39:16
URL: http://fegpoeten.wordpress.com
Postat av: JD | 65 kg ska bort!

oj det är ju snart :D vad roligt!

självklart får du länka, bara köra ;)

2011-03-29 @ 19:46:38
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0